Bagus Minum Air kelapa ni untuk mematikan/memuntahkan racun/bisa-bisa santau/sihir yang ada didalam tubuh badan. Caranya seperti berikut.



iklan responsive



Bagus Minum Air kelapa ni untuk mematikan/memuntahkan racun/bisa-bisa santau/sihir yang ada didalam tubuh badan. Caranya seperti berikut.

Pastikan air kelapa muda. Jangan letak gula atau air batu (ori). Sebelum minum baca Ayat seperti berikut :-

1. Al-Fatihah 1x.
2. Surah Toha Ayat 69 1x.
3. Berdoa contoh ( Ya Allah Jadikan Air kelapa ni sebagai penawar bagi segala penyakit dan racun bagi segala ganggun jin dan syaitan yang ada ditubuh badan ku in)
4. Minum dengan pelah-pelah, sekiranya ketika minum anda terasa mual dan hendak muntah. Jangan di tahan muntah tersebut. Muntah sahaja (mungkin yang keluar itu adalah racun/bisa-bisa santau/sihir yang ada didalam badan anda.
5. Amalkan minum air kelapa ni, seminggu 3 kali. Insya Allah

Surah Toha Ayat 69

وَأَلْقِ مَا فِي يَمِينِكَ تَلْقَفْ مَا صَنَعُوا إِنَّمَا صَنَعُوا كَيْدُ سَاحِرٍ وَلَا يُفْلِحُ السَّاحِرُ حَيْثُ أَتَى

Terjemahan:- "Dan campakkanlah apa yang ada di tangan kananmu, nescaya ia menelan segala (benda-benda sihir) yang mereka lakukan, kerana sesungguhnya apa yang mereka lakukan itu hanyalah tipu daya ahli sihir; sedang ahli sihir itu tidak akan beroleh kejayaan, di mana sahaja ia berada".

Bagi yang ingin mengunakan kaedah tersebut boleh tulis diruang komen "izinkan saya untuk beramal".
 kredit to: pesan bonda

ikalan saiz 250




iklan adnow

17 Responses to "Bagus Minum Air kelapa ni untuk mematikan/memuntahkan racun/bisa-bisa santau/sihir yang ada didalam tubuh badan. Caranya seperti berikut."

  1. izinkan saya untuk beramal

    ReplyDelete
  2. Izinkan saya untuk beramal

    ReplyDelete
  3. Qobiltu izinkan saya beramal

    ReplyDelete
  4. Izinkan saya untuk amalkan dan mengajak orang lain amalkan

    ReplyDelete
  5. izinkan saya untuk beramal dan untuk kebaikan orang lain. in shaa Allah. sesungguhnya semua atas izinNYA.

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum. Izinkan saya untuk beramal .terima kasih semoga Allah sentiasa lindungi kita semua dari segala kejahatan .

    ReplyDelete

bh

loading...
'));

selection